hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|دسترسی به رمز کارت هوشمند سوخت بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان پذیر شد.

قم|دسترسی به رمز کارت هوشمند سوخت بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان پذیر شد.

دسترسی به رمز کارت هوشمند سوخت برای افرادی که رمز خود را فراموش نموده اند بدون نیاز به مراجعه حضوری برای حذف رمز و در هنگام سوختگیری امکان پذیر شد.
بر اساس اطلاعیه شماره پنج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جهت رفاه حال هموطنان عزیز و به منظور دسترسی آسان‌تر به رمز کارت هوشمند سوخت از تاریخ ۱۶ مرداد الی ۱۶ شهریور ماه سال جاری، مالکان خودروهایی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده‌اند؛ می‌توانند با وارد کردن رمز پیش‌فرض چهار رقم سمت راست کد ملی شخصی که نام آن بر روی کارت هوشمند سوخت ثبت شده است، نسبت به فعال‌سازی رمز کارت هوشمند سوخت خود اقدام نمایند. 
بر اساس این اطلاعیه، همشهریان گرامی که رمز کارت سوخت را فراموش کرده اند در طول این بازه زمانی یک ماهه، می توانند با استفاده از رمز پیش فرض نسبت به تغییر رمز خود به رمز دلخواه و استفاده از کارت سوخت خود برای سوختگیری اقدام نمایند. 
 شایان ذکر است  افرادی که کارت سوخت آن ها مسدود شده است و یا به هر دلیل نتوانستند با استفاده از رمز پیش فرض از کارت سوخت خود استفاده نمایند؛  می توانند برای حذف رمز کارت سوخت کماکان به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سراسر کشور مراجعه نمایند.
خاطر نشان می سازد عملیات حذف رمز کارت سوخت در استان قم در ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه قم واقع در خیابان امام خمینی (ره) انجام می گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد